Jakarts dag 3

4 april 2017 - Puncak, Indonesië

Zo vandaag vroeg op pad om 0800 uur stond onze auto ker chauffeur / gids klaar. Vanaf ons hotel in Jakarta naar Puncak gereden (Door het verkeer zo een 2 uur). Puncak is een natuur / bergenregio onder Jakarta. Daar zijn we de jungle in gegaan en na een flinke beklimming ( onze gids kon ons niet bijhouden haha) wat prachtige watervallen bewonderd. Daarna Door naar een overdekt (het begon niet normaal hard te regenen) restaurant met prachtig uitzicht op de theeplantages waar we de lekkerst saté ooit hebben gegeten echt smullen!!! Was saté kamBing (geit). Daarna Door naar de flower botanical garden waar we genoten van de prachtige tuinen. En tot slot nog even kort (het ging weer hard regenen maar gelukkig een plu bij ons) naar een theeplantage gegaan en gezien waar thee nu echt vandaan komt etc. Super leuk!! Na een lange terugreis naar jakarta airport (3 uur verkeer is totale chaos hier) eindelijk rond half 7 in hotel FM7 Jakarta resort aangekomen. Wat een heerlijk hotel t opkamer, goede fitness en sauna en lekker restaurant en van alles maken we goed gebruik deze avond. Morgen vliegen we om 11 uur naar Lombok. We hebben daar t m zondag hotel Origin Lombok in Kuta geboekt: eco, yoga, luxe en rust. Lekker bijkomen en met een huur scooter de kust verkennen en dorpjes. Volgende blog denk ik donderdag weer morgen gebeurt er niet zoveel. Foto's in album jakarta dag 3. Kus van ons!!

1. Chrissy:
    4 april 2017
    Wat gaaf zeg! Ziet er fantastisch uit!