Gili air

11 april 2017 - Gili Air, Indonesië

Stel je een klein eiland voor wat is rond te lopen binnen 1 uur met witte standjes, alles eco, geen gemotoriseerd vervoer en nul stress dat is gili air. Als je overspannen bent is dit the place to be. Ik snap heel goed dat Roos en Andreas - de vrienden die hier zijn gebleven en waar we een heerlijke nacht hebben gehad bij Villa Nangka - hier nooit meer weg zijn gegaan. Dit eiland is a magical place. Hier zijn we.nog meer zen geworden alhoewel we dat al waren naar Lombok. Spannende verhalen heb ik niet echt onze dagen hier bestonden uit lekker eten, snorkelen en visjes kijken, lunchen met uitzicht op de oceaan en voetjes in het zand en in de avond een heerlijke lange massage van een uur en cocktails op het strand. Geen tv dus totale outdoor ontspanning. Wij genieten nu van de laatste uren op gili air en gaan rond 03.30 pm met de privé boot van roos naar lombok en met haar chauffeur naar the airport. Om 19 uur vliegen we naar bali waar de chauffeur van exotica villa bed en breakfast ons ophaalt. Exotica villa bed and Breakfast is ons verblijf tot en met het einde. Bali is dus next! Dikle zen kus van ons foto's in album gili air