Jakarta -lombok

5 april 2017 - Kuta, Indonesië

Vandaag een reisdag. Hotel FM7 was een heerlijk airport hotel alles goed geregeld. Op tijd afgezet voor onze vlucht en na wat spullen uit mijn koffer te hebben gehaald (binnenlandse vlucht was blijkbaar minder bagage haha) op de vlucht naar Lombok. Garuda air heeft een uitstekende service zelfs op een 1.5 uur vlucht een maaltijd video en drankje. Na de landing werden wij belaagd Door taxi chauffeurs (toeristen seizoen is nog niet gestart en blanke zoals ik zijn er wenig). Na kleine 20 min ( in lombok is het verkeer heeeeel rustig wat een verademing) aangekomen in het origin lombok resort. Wat een luxe en wat een rust echt heerlijk. Lekker een boekje gelezen bij het zwembad (gelijk voor onze kamerdeur kan zo vanuit het bed gaan zwemmen en een lekker cocktail gedronken (alcohol is schaars op islamitisch lombok maar bij dit luxe hotel verkrijgbaar). In het album wat foto's van het hotel. Verder hebben wij voor de komende 3 dagen een scooter gehuurd waarmee we de zuidkust en stranden gaan verkennen. Voor morgen hebben we om de dag mee te starten een privé yin yoga sessie geboekt ♡. Daarna met scooter op pad. We blijven hier tot zondag; die dag doen we een culturele tour op het eiland (vandaag geregeld bij iemand hier die zo erg giano lijkt heel bizar haha) en hij zet ons eind van de dag af bij de privé speedboot naar gili air; daar slapen we maandag bij die kennis van ons (villa nangka) en zondag nog ff kijken last minute. Je leest veel privé en veel luxe ; maar het is op Lombok echt goed te betalen! Net nog wat goedkoper dan Bali. Voor relatief weinig geld heb je veel luxe. Het weer is tot nu toe zo zo met het uur eigenlijk bekijken wat het doet en poncho paraat in de tas. Wij genieten volop! Kus van ons