Canggu dag 3 en 4

15 april 2017 - Canggu, Indonesië

Ik durf het bijna niet te zeggen (afkloppen) maar wat is het bizar mooi onbewolkt weer in Bali. En hiervoor hadden we overal ook zulk mooi weer behalve in Jakarta met de tour. Wat een bofferds zijn we. De stranden zijn prachtig en zo fijn, wij hebben zelfs de hele vakantie nog niet eens in een zwembad gelegen haha. De sfeer in canggu is heel laidback. Op het strand is iedereen heel de dag heerlijk aan het genieten, maar wel pas vanaf een uur of 11 daarvoor is het te vloed en nog geen strand. Einde middag geniet je van de sunset onder genot van een happy hour cocktail of bintang / radler bintang. bent dus verplicht uit te slapen / te brunchen / sporten etc. Hier in canggu sporten veel mensen in de ochtend de crossfit box is ook altijd druk. Buiten het sporten en strand en de warung (geen westers eten op in 2 weken en dat zal zo blijven haha) zijn we gisterenavond naar de nieuwe hotspot van bali geweest finns beachclub waar we voor Europese prijzen (toch even slikken na de indo prijzen) wat wijn dronken..Een hele toffe plek maar wel gezien en gezien worden niet zo ons ding maar leuk om gezien te hebben. Vandaag zijn we verder met de scooter naar tanah lot gegaan (20 minuten met scooter). Wat een drukte en wat een toeristen maar ook heel veel balinezen die een offer kwamen brengen. Tanah Lot wordt Door de Balinezen gezien als de belangrijkste watertempel van Bali. Met eb kun je ernaar toe lopen en gaan maar wij westerlingen mogen daar niet komen. Alleen de gelovigen balinezen mogen daar komen. We hadden een strak blauwe lucht dus perfect foto weer. We genieten nog vollop! Plannen voor komende dagen nog niet concreet leven met de dag :-) kus van ons

1. Vania:
    15 april 2017
    Heerlijk dat jullie zo genieten

X je zusje