Kuta lombok wat een paradijs

7 april 2017 - Kuta, Indonesië

Gisteren en vandaag compleet tot rust gekomen in Kuta Lombok wat een paradijs. Het hotel is een cadeautje ultiem genieten mooi design en vers en biologisch eten. Zuid lombok waar wij zitten is vrij onontdekt en dus heel weinig toeristen. De stranden zijn echt amazing en heel erg bounty. De tijd staat hier volledig stil we leven echt met het moment. We hebben een scooter gehuurd en verkennen daarmee de standen aan de zuidkust. Ik zit veilig achterop Robin rijdt. Gisterenochtend een prive yin yoga les gehad met zijn 2 van 90 minuten wat een ontspanning. Met de scooter Gisteren kuta beach en vandaag tangjung aan. Kuta lombok is 100 procent anders dan kuta bali. De kusten zijn hier sowieso een heel stuk mooier en het eten smaakt ook fantastisch. De prijzen zijn laag. We eten eigenlijk alleen bij warungs soms echt heel goedkoop en van plastic tafelkleed en andere keer wat sjiekere aankleding muziekje en bediening en mooi opgemaakte borden. Kuta lombok is een klein dorp met geen westerse invloeden een starbucks ofzo is hier ook gelukkig niet. Het outdoor sporten hier is wat beperkt er zijn geen sportscholen en de temperatuur is hoog maar we maken er wat van; vanmiddag naar de vissersboot gezwommen en vanochtend hardlopen. Morgen gaan we met de scooter nog naar selong belanak strand. Zondag hebben we een gids en auto om ons langs mooie culturele plekjes te rijden zoals tempels, een weeffabriek en traditioneel sasak village en daarna met privé speedboot naar gili air. Lombok; ontdekt paradijs waar je moet zijn als je verzot bent op het strand, zee, warungs, geen stress en beperkt alcohol aankan (behalve bintang beer). Wij genieten vollop en heel laidback! Kus van ons! Foto's in album x

1. Helga:
    7 april 2017
    Wat hebben jullie het fantastisch daar. Geen spijt, dat jullie al zo gauw naar het "drukke" Bali gaan?
    Inderdaad een bounty eiland. Gili zal ook zo iets zijn. Lekker nog uitrusten van jullie drukke leven hier. Even nog een vraagje van mij. Als jullie toevallig in Bali een zilveren hanger met of zonder ketting tegenkomen van het Balinese symbool (van mijn tattoo) , neem dat dan voor mij mee. Ga er svp niet apart voor shoppen. dat is niet de bedoeling. Nog even genieten in Lombok en in dat mooie hotel. Liefs Helga
  2. Isette:
    7 april 2017
    Liefjes! Wat een heerlijkheid. Geniet lekker daar, maar dat komt helemaal goed. Doe Roos de groetjes op Gooi air! Xxx