Bijna weg!

23 maart 2017

Joehoeee nog maar eventjes! 1 april eindelijk lekker weg. De eerste dagen in Jakarte zijn geregeld en leek mij leuk een update te geven:

- Vrijdag 31 maart gaat pirlo met vakantie. Zij gaat weer naar kattenpension Petport in Leidschendam.

- Zaterdag 1 april vliegen wij om 16.45. Vania is zo lief om ons rond 13.30 naar Schiphol te brengen (lief vaan :-) ). Lekker nog even rondlopen daar, een glaasje wijn doen en dan op naar Jakarta, een rechtstreekse vlucht van 14 uur dat zal een flinke zit worden.

- Zondag 2 april 11.50 komen wij aan. Die dag hebben wij niet zoveel op de planning staan. Wij reizen naar het hotel waar wij t/m 4 april verblijven. Het hotel zit boven een Shopping Mall met ook veel Food dingen. dus wij vermaken ons die zondag wel. Zijn wij een beetje fit, gaan wij wellicht even naar de haven of naar de crossfit box om de hoek (alhoewel het hotel ook fitness heeft). (https://www.ihg.com/holidayinnexpress/hotels/nl/nl/jakarta-utara/jktpc/hoteldetail

- Maandag 3 april starten wij om 09 uur met een walking tour door Old Batavia via deze organisatie: https://jakartagoodguide.wordpress.com/2015/04/24/jakarta-walking-tour-old-town-route/

De middag van 3 april kunnen wij de omgeving wat verder verkennen. Het eind van de dag / begin avond gaan wij naar de Crossfitbox in Jakarta http://www.bengkelcrossfit.com/

- Dinsdag 4 april worden wij en onze koffers om 08.15 opgehaald door chauffeur en gids  van Budi Setiawan, die hebben wij een dag "gehuurd".http://bogorprivatetourguide.com/
Hij rijdt ons naar de botanische tuinen bij Bogor, de theeplantages en Gong fabriek en nog wat andere dingen. Deze liggen onder Jakarta op zo een 2 uur rijden. Na deze prive op maat gemaakte tour worden wij in de avond afgezet bij ons tweede hotel FM 7 resort, waar wij de laatste avond in Jakarte heerlijk gaan relaxen (sauna, zwembad, fitness en eten) en wij dichtbij het vliegveld zijn (2km) http://fm7hotel.com/

- Woensdag 5 april vliegen wij vanaf jakarta om 11 uur naar Lombok, naast Bali. Daar hebben wij nog niets geboekt verder, maar wel wat planningen in ons hoofd en mogelijke verblijfplaatsen. Wordt vervolgd!

1. Chrissy:
    24 maart 2017