Canggu dag 1 en 2

13 april 2017 - Canggu, Indonesië

Sinds dinsdagavond met het propeller vliegetuig van garuda (bijzondere ervaring) na een vlucht van 30 minuten aangekomen in Bali. Daar werden we opgehaald Door de chauffeur van ons bed and breakfast: exotica villa bed en breakfast bali gerund Door Italiaanse Fabrizio en zijn vrouw Yuni. De koffie is amazing na die lombok drap koffie. Heerlijke italiaanse cappuccino in de ochtend bij het ontbijt. Het is heel kleinschalig 5 grote 45 m2 kamers met gigantische badkamer heerlijk voor ons verblijf van 10 dagen dus. Het ligt in het rustige deel van canggu midden in de rijstvelden. Canggu wordt ubud aan de zee genoemd en de nieuwe place to be. Er zijn allemaal leuk shops (nog niet aan toegekomen) bakerij en koffie tentjes en ook gelukkig ook genoeg warungs ( want we eten nog steeds alleen Indo food love it). Er is een gigantische crossfit box op 10 minuten scooteren waar we een unlimited pass hebben genomen. Verder doen we yoga en lekkere massages. Het strand is op 3 minuten en we scooteren iedere dag naar ander strand: gisteren seminyak en vandaag batu balong..gisteren heeft rob de afspraak gemaakt voor zijn tattoo: volgende week donderdagmiddag. Spannend! De planning hier is chillen, sporten, genieten en rusten. Maar ook Noord West bali ontdekken met de scooter als tanah lot, echo beach, kerambitan, Pura taman ayun en balian beach. Alles op scooter. Een grote tour laten we achterwege: Zuid bali en ubud vorige keer al gezien en we komen sowies nog terug naar Indo (ambon en flores en papua staan hoog op de lijst en bali altijd als afsluiter :-) ) in de bijlage wat foto's! Tot snel! Volgende blog van het weekend. Kus van ons

1. Isette:
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
  3. Vania:
    15 april 2017
    Gaaf rob weer
    Tattoo wat wordt het? Jullie zijn al bruin zeg x
  4. Vania:
    15 april 2017
    Wat voor tattoo gaat rob zetten? Wat zijn jullie bruin!!!! Heb trouwens nu pas door hoe ik me aan moest melden xxxx